گل هوشنگ در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۰-۰۹-۰۷
18111
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۰-۰۹-۰۷
18111
گل هوشنگ
۰۲۱-۲۲۰۱۱۷۲۶
۰۹۱۲۹۳۳۳۰۳۴
تهران - جردن(آفریقا) - نبش خیابان عاطفی غربی - برج صبا
گل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهران
گل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهرانگل هوشنگ در تهران

توضیحات

گل هوشنگ در تهران

گل هوشنگ در تهران

تازه بودن گل ها

تنوع در مدل ها

کیفیت تزیین دسته گل

کیفیت در تزیین ماشین عروس

برخورد خوب پرسنل

مناسب بودن قیمت ها

اجاره ماشین عروس متناسب با بودجه شما

گلفروشی هوشنگ همینطور که گفته شد ، یکی از لوکس ترین و معروف ترین گل فروشی های جردن و تهران به حساب می یاد و همینطور جزء بهترینها هم هستند.

نمونه های بسیار زیادی برای دسته گل و ماشین عروس داشتند . چون گل ها شاخه ای حساب می شه پس هر گل با گل دیگه قیمت متفاوتی داره و در طراحی ها متفاوتی گل به کار برده میشه. برای دیزاین و گل آرایی ماشین عروس هم همینطوره یعنی مدلی که انتخاب می شه و نوع گل ها تعیین کننده هزینه اون میشه. به نطر من باید از گلهای طبیعی تو محیط زندگی بیشتر استفاده کنیم .این گلها با زیبایی خودشون به ما روحیه میدن و زندگی مارو لطیف میکنند به همین خاطره که برای سفره عقد ، میزهای پذیرایی، حنابندون ، جهیزیه ، و حتی خونه عروس رو داماد در روز مراسم از گلهای بسیار زیبا استفاده میکنند چون علاوه برزیبایی ,انرژی مثبتی به ما میدن.

مدیریت گل هوشنگ انواع مختلفی از ماشین های،مازراتی،پورشه،هیوندای،پورشه،مرسدس بنز،بی ام دبلیو،تویوتا،کیا رو برای اجاره در اختیار عروس و دامادها قرار می ده که مبلغ اجاره ها بستگی به مدل ماشین داره .البته ناگفته نمونه که پرسنل این گل فروشی برخورد خیلی خوبی با مشتریاشون دارن، اگه لازم باشه برای انتخاب بهتر نوع گل و دیزاینش مشاوره هم میدند. برای قرارداد با این گل فروشی بعد از اینکه مدل دسته گل عروس و مدل گل آرایی ماشین عروس رو انتخاب کردید. یک سوم از همه هزینه هاتون و باید بابت بیعانه بدید و در روز مراسم بعد از تحویل گرفتن گل و ماشین باید تسویه کنید.

انتخاب گل فروشی برای دسته گل و ماشین عروس به نظر من کار خیلی سختی نیست، فقط بستگی به بودجه و سلیقه شما داره. به هر حال برای همه شما آرزوی خوشبختی می کنم

فروش انواع گل طبیعی و مصنوعی

 فروش انواع گل های آپارتمانی

انواع سبد گل و تاج گل

کلمات کلیدی :

گل هوشنگ در تهران آدرس گل هوشنگ در تهران شماره تماس گل هوشنگ در تهران

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر